Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivační aspekty zvýšeného zájmu studentů FTVS o padákové sporty
Bartoš, Libor ; Dvorský, Jaroslav (vedoucí práce) ; Čadová, Libuše (oponent)
Název: Motivační aspekty zvýšeného zájmu studentů FTVS o padákové sporty Cíle: Hlavním cílem této práce je teoretické definování psychických pojmů souvisejících s motivací na základě prostudované literatury a následné šetření, zaměřené na zjišťování motivačních aspektů studentů FTVS UK k hlášení se na kurzy padákových sportů. Dalším cílem je porovnání těchto aspektů mezi skupinou paraglidingu a parašutismu. Metody: Metodou, kterou jsem využil v empirické části práce ke sběru dat, byla metoda dotazování pomocí nestandardizovaného dotazníku. Zkoumaný soubor tvořily dvě skupiny studentů FTVS UK, jedna skupina hlásící se na kurz paraglidingu a druhá skupina hlásící se na kurz parašutismu. Celkový počet dotazovaných studentů činil 65. Data získaná z dotazníku jsem analyzoval pomocí tabulkových funkcí Excelu, především pomocí funkcí četnosti a průměru. Výsledky: Zjistil jsem, že nelze každému studentovi přiřknout pouze jeden motivační aspekt k provozování těchto sportů, ale celkově lze vytyčit několik skupin těchto aspektů, které se u každého studenta v určitém zastoupení vyskytovaly. Následně bylo možné zjistit, které aspekty u jednotlivých sportů převažují a jaké jsou rozdíly mezi skupinou hlásící se na paragliding a parašutismus. Všechny výsledky jsou prezentovány pomocí grafů a následně slovně...
MOTIVACE A STIMULACE ROZVOJE LIDSKÝCH ZDROJŮ VE VYBRANÝCH FIRMÁCH
SUDOVÁ, Aneta
Cílem mé práce bylo prozkoumání jestli jsou lidské zdroje ve vybraných firmách správně motivováni a stimulováni a jaký mají tyto firmy přístup k rozvoji lidských zdrojů - osobností svých zaměstnanců. Ze sestaveného dotazníku byly zjištěné informace využity k vytvoření konkrétních, zlepšovacích návrhů pro vybrané firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.